Saturday 19 August 2017

Binary Option Handel Journal


Kategori Binär Options Trading Journal. Unfortunately kommer det att bli kort och till dags idag För en anledning var det att vi bara gjorde tre standardhöga låga handlare för hela dagens handel. Och ännu viktigare, vi verkar på något sätt ha förlorat eller raderat Skärmdumparna för alla handelsdiagrammen för våra handlade underliggande tillgångar Ännu värre, vi väntade en hel extra dag för att skriva och publicera vår binära optionshandel för fredag. Vår brist på fotografiskt minne eller mycket av ett korttidsminne alls Betyder att vi bara kan komma ihåg det mesta av detaljerna bakom de gjorda handlarna. Allt vi kan göra är vårt bästa, och det måste vara bra nog för dagens journalpost. Den goda gamla standby är S P500 Index långt borta vår föredragna proxy för de övergripande marknadsförhållandena i USA och till viss del även de andra stora globala indexerna Här har vi återigen nått nya heltidskurser för indexet, och avslutat på drygt 1.900 för första gången i historien. Gjorde emellertid inte ens avbrott den här nivån med viss grad av självförtroende eller engagemang. Det slutade faktiskt den dagen vid slutet av klockan mitt i en återhämtning, men liten. Nu var det ingen som bröt den fina 1900-nivån för att vara lätt Speciellt efter den fantastiska tjurkörningen vi redan har haft under de senaste åren. Tillsammans kan denna takt inte vara för evigt, och marknaderna måste till en viss tid uppleva en ganska förödande korrigering med tanke på den stora omfattningen av uppkörningen. Med alla av ovanstående kommer vi personligen att flytta in i en bestämt baisse hållning som marknaderna går in i nästa vecka s action Vi är bara inte övertygade om att de stora pengarna som rör dessa marknader är ganska redo att driva all in på att bryta det 1900 märket ganska Ändå tror vi att de, som oss själva, förblir ganska försiktiga och väntar på amerikanska och globala marknader, liksom deras betrodda politiska tolkrådgivare för att ge dem mer information om var vi Kan gå härifrån Det är på många sätt en helt annan ekonomisk och global ekonomisk situation som vi för närvarande befinner oss i, och det finns inga enkla svar. Vi är väsentligen flyga blinda här, oavsett vad dina politiker eller talande huvuden kan säga till Tvärtom. Alternativ Trading Summaries för fredag ​​5 23 2014. Välkommen, inte mycket att säga här Vilket är naturligtvis varför vi befolkade mycket av denna post med allmän marknadskommentar och analys Men vi gjorde några affärer på vår chef Kapitalkonto och även om vi inte har diagrambilder eller kommer ihåg mycket av det rationella för affärer på tiden har vi resultat och dagliga totalsumma Så, låt oss komma till det ska vi. Vi gjorde bara totalt tre handlar idag, alla av standardinställningarna med hög låg binär alternativ och alla för samma investeringsbelopp på 100, ens Den andra sak som alla tre affärer hade gemensamt Tja, de slutade alla ITM vid utgången för trippel lönsamhet Kan t klaga på det Och det är en av anledningarna till att vi bara kallade det en dag därpå och gick vidare till andra saker förutom handel Åh ja, de var också alla kortfristiga hausseaktiga indexspel på de tre största amerikanska indexerna. titta nu ledsen bilden kom ut lite lätt och svårt att se. Binär Options Trading Sammanfattning För 5 23 2014.Även om vi inte har diagram och pre-trade analys för dessa branscher kommer vi fortfarande bara bryta dem ner och arbeta det in i våra totals och ROI-nummer för dagen Det kommer att vara kort och sött idag. DOW Jones High Low Call Alternativ Handel Sammanfattning. Trade Resultat ITM Inträdes Tid Utgång 10 49 11 13 00 00 i PST Tid Investering 100 00 Avkastning Erbjuden 75 Entry Rate Expiry Betygsätt 16 597 65 16 606 75 Avkastning erhållen 175 00 Resultatförlust 75 00 Profit. S P500 Futures Högt lågt köpoptionsavtal Sammanfattning. Trade resultat ITM Inträdestid Utgång 10 49 25 12 00 00 i PST-tid Investering 100 00 Avkastning Erbjuder 75 Inträdesräntesats 1 896 875 1,897 375 Re Svänger mottagna 175 00 vinstförlust 75 00 vinst. NASDAQ 100 futures högt lågt köpoptionshandelssammanfattning. Trade resultat ITM inträdestid 10 49 37 11 00 00 i PST-tid Investering 100 00 Avkastning Erbjuder 80 Inlösenräntesats 3 668 125 3 668 625 Returer Mottagad 180 00 vinstförlust 80 00 vinst. Binäroptioner Trading Investeringar Totals 5 23 2014.Total Trades Entered 3 3 Standard Hög Låg Hög Låg Handel Resultat Tre 3 ITM Summa Investeringar 300 00 Summa Avkastningar Erhållna 530 00 Totalt Dagligt Vinster Förlust 230 00 Daglig vinst Daglig ROI 76 67 Daily Net ROI. A 76 67 Daglig avkastning på investeringen är verkligen inget att skämma över att jag säger. Jag kände faktiskt det bäst att inte trycka min tur till denna punkt och kallade en 230-vinst i 10 minuter arbeta en rättvis dagar lön för en rättvis dag jobbet Vi beklagar att vi inte har kunnat handla mycket på senare tid, mycket mindre rekord och publicera vilken liten handel vi kan komma undan med dessa dagar Vi arbetar dock med att åtminstone förbättra tha T situation, om inte nödvändigtvis komma tillbaka till en daglig publicering schema. Välja, tills nästa gång människor, handla smart och ha tur. Poster navigation. Binary alternativ. BREAK NED Binary Option. Investors kan hitta binära alternativ attraktiva på grund av deras uppenbara enkelhet, särskilt eftersom investeraren i huvudsak måste bara gissa om något specifikt kommer eller kommer inte att hända. Exempelvis kan ett binärt alternativ vara så enkelt som om aktiekursen för ABC Company kommer att vara över 25 den 22 november noll kl 10 45 om ABC s delar priset är 27 vid den angivna tiden, alternativet ökar automatiskt och optionsinnehavaren får ett förinställt antal kontanter. Skillnaden mellan binära och vanliga alternativ. Binära alternativ skiljer sig signifikant från vaniljalternativ. Vanliga alternativ är vanliga alternativ som gör inte med några speciella egenskaper En vanlig vanilj alternativ ger innehavaren rätt att köpa eller sälja en underliggande tillgång till ett angivet pris vid utgångsdatum, vilket är även känd som en vanlig vanilj europeisk option Medan ett binärt alternativ har speciella egenskaper och villkor, som tidigare angivits. Binära alternativ handlas ibland på plattformar som regleras av Securities and Exchange Commission SEC och andra tillsynsorgan, men är sannolikt handlas via Internet På plattformar som existerar utanför förordningarna Eftersom dessa plattformar fungerar utanför reglerna, är investerarna större risk för bedrägeri. Vaniljalternativ är vanligtvis reglerade och handlas på stora börser. Till exempel kan en binär options trading plattform kräva att investeraren sätter in en summa av pengar för att köpa alternativet Om alternativet löper ut utan pengar, vilket innebär att investeraren valde felaktigt förslag, kan handelsplattformen ta hela summan av deponerade pengar utan återbetalning. Binär alternativ Real World Example. Assume the terminsavtal på Standard Poor s 500 Index SP 500 handlas på 2.050 50 En investerare är hausse och känner att e konomiska data som släpps klockan 8:30 kommer att driva terminskontrakten över 2.060 vid slutet av den aktuella handelsdagen. De binära köpoptionerna på SP 500 Index-terminskontrakten anger att investeraren skulle få 100 om futuresna stänger över 2.060, men ingenting Om den stänger nedan Investeraren köper ett binärt köpoption för 50 Om futuresna stänger över 2.060, skulle investeraren ha en vinst på 50 eller 100-50. Din binära optionshandelstidning skriver din nyckel till framgång. Senast uppdaterad den 25 april 2016 av Okane. Varför ska du börja skriva en handelsdagbok. Ja, jag pratar om att hålla en dagbok, en handelsdagbok eller vad du vill kalla det jag vet, det låter sååå tråkigt, men snälla, bära med mig När jag läste om vikten av att hålla en handelsdagbok första gången så lät det så meningslöst och tråkigt Vad ska jag skriva ändå tänkte jag själv Jag antar att det delvis berodde på att jag inte ens hade en strategi att arbeta med och därmed ingenting att stämning E om Dessutom var det så många andra saker som jag fick lära mig om och en dagbok tycktes inte vara lika viktig. Jag valde att ignorera detta stora råd och senare glömde det till och med. Lyckligtvis, efter att jag äntligen hittat min egen arbetsstrategi, Jag förstod varför jag skulle hålla en dagbok och idag ska jag dela med dig de stora fördelarna med att ha en. Varför du borde hålla en handelsdagbok. Välkommen, låt mig förklara varför och hur och hur och hmm, det är allt innan Jag svarar på dessa frågor Låt mig fråga dig en, vad gör du efter att en handel har löpt ut? Antag att det var en förlust, du har bara misslyckats illa och nu är du arg Jag vet från personlig erfarenhet att efter ett misslyckande är en nybörjare mest sannolikt beter sig på ett av följande sätt. Håller hoppning i fler och fler affärer för att kompensera för förlusterna omedelbart. B Skyller allt på otur och lämnar väldigt förbannat att göra något annat. Om du tror att dessa beteenden beskriver dig behåller du läsning Låt mig fråga dig ytterligare en fråga, don t Oroa dig, det här är den sista frågan jag lovar. Antag nu när du bara vann en handel. Du lyckades härligt. Hur skulle du uppträda den här tiden? Här är några typiska beteenden. Ja, jag är oövervinnlig. Jag har den bästa strategin någonsin och Jag borde köpa alla en drink BI borde bara fortsätta att handla ändlöst tills jag är miljonär då ska jag köpa alla en drink. Okej, jag vet att mina exempel är hemska Men kom igen, du får poängen rätt Om du inte har gissat det redan, ingen av de ovanstående reaktionerna är bra varför Varför varje handel, vinnare eller förlorare har en värdefull lektion för att lära dig hur annars kan du få erfarenhet om du ignorerar dina resultat, om du inte utvärderar och analyserar dem. Här håller du en dagbok användbar Skriva ner varje steg som gjorde dig trygg nog att utföra en viss handel är det bästa sättet att organisera och förbättra ditt minne. Nästa gång du står inför en liknande handelsmöjlighet kommer ditt sinne att fungera exakt och metodiskt Du kommer att undvika att göra detsamma Misstag om och om igen och du kommer att återkalla de rätta besluten du har gjort tidigare och agerar därför Därför kan din fest och vrede vänta, först måste du skriva ner din handel medan ditt minne fortfarande är friskt. Använd din dagbok för att lära dig om dina svagheter som näringsidkare. Medvetenhet om dessa svagheter borde snart leda till att de övervinner dem, Thomas K Carr, Trend Trading for Living. Hur ska du hålla en dagbok. Nu är det dags att svara på den sista frågan hur Först behöver du en plats för din dagbok och tack för tekniskt kärlek väljer du inte penna och papper. Det är bäst att hålla en offentlig och online dagbok så att du kan dra nytta av andras erfarenheter. Du kan använda forumet CommuniTraders här på Helt enkelt skapa din egen tråd och använd den som din personliga handelsdagbok Eftersom handel betyder att hantera diagram, är det bäst att använda bilder i din dagbok. Ju mer detaljerade dina bilder är desto mindre behöver du skriva ner och förklara saker jag rekommenderar Att skärmdumparna i dina diagram inkluderar. Tid och datum Namn på tillgången Inträde Utgång Din indikator för val. Även om en bild är värt tusen ord, behöver du fortfarande ha en kommentar sektion där du beskriver hur du analyserade diagram Men vad ska du skriva. Låt mig bara citera Thomas K Carr igen. My Rule of Three säger att jag inte kommer att gå in någon handel om jag inte noggrant kan formulera tre skäl från min lista över tekniska indikatorer för att göra det tre är minsta och mer är bättre så vänta alltid tills du kan uppfylla regeln på tre på Minst Kom ihåg att handel är ett spel av sannolikheter och du borde alltid ställa oddsen till din fördel. Och det finns ditt svar, skriv ner tre saker åtminstone som övertygade dig för att ta den specifika handeln. Den mer detaljerade och organiserade din dagbok är, Ju lättare det är för dig att hålla reda på dina senaste affärer Dessutom kommer andra handlare njuta av att läsa din dagbok och förstå det tillräckligt för att kunna ge dig råd På kort tid kommer du att utföra mycket bättre och hantera dina förluster och vinna i en Mer professionellt sätt Du kommer definitivt att tycka om att skriva om din analys när du förstår vad det gör för dig Förresten, glöm inte att läsa andra människors dagböcker också Ta en titt på ett par handelsblad här på BOTS för inspiration och börja börja arbeta på din egen dagbok. Avsluta Säg JA för en dagbok. Jag antar att vi nu kan komma överens om att en handelsdagbok är nödvändig för att förbättra din handelsförmåga och din strategi. Din bästa lärare är dina egna misstag och framgångar och analysera dem ger dig den erfarenhet du behöver När du vet hur du tolkar dina egna handlingar har du kontroll över vad du gör Och så är nyckeln till framgång i din dagbok.

No comments:

Post a Comment